.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
50 لیتر بنزین ویژه نوروز

شمال نیوز: رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد این ستاد برای اختصاص 50 لیتر بنزین ویژه نوروز خبر داد و گفت: این سهمیه ویژه پس فردا ( پایان روز سه شنبه) همراه با سهمیه فروردین ماه خودروهای شخصی به کارت‌های سوخت واریز می‌شود.

سیدمجتبی شفیعی در گفتگو با مهر از تصویب اختصاص 50 لیتر بنزین سهمیه نوروزی توسط دولت خبرداد و گفت: اختصاص این میزان سهمیه بنزین نوروزی به پیشنهاد ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور به دولت بوده است.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری با پیشنهاد این ستاد برای اختصاص 50 لیتر بنزین نوروزی موافقت کرد.

وی تصریح کرد: بررسی این پیشنهاد مدتی در دولت به طول انجامید، اما به هر حال 50 لیتر بنزین سهمیه نوروزی همراه با بنزین فروردین ماه پس فردا ( پایان روز سه شنبه) به کارت‌های سوخت واریز خواهد شد.

این در حالی است که محمدشریف ملک زاده رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری امروز صبح گفته بود: بنا به پیشنهاد سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، رئیس جمهور با اختصاص 50 لیتر بنزین سفر به مردم موافقت کرد. /مهر

/ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.